 ISSN 0235-716X
|
2007 m. Nr. 4
 Literatūros rinkodaros
produktas – žurnalistinis romanas
Jūratė SPRINDYTĖ
Straipsnyje autorė pristato žurnalistinio romano sąvoką, apžvelgia reiškinio susiformavimo socialines kultūrines aplinkybes (vartotojų visuomenė ir žiniasklaidos įtaka). Žurnalistinis romanas traktuojamas kaip vienas populiariausių romano tipų šiuolaikinėje lietuvių prozoje, kurį pasirenka rašytojos moterys (dažnai pačios dirbančios žurnalistinį darbą, bet nebūtinai). Straipsnyje apibūdinami pastarųjų trejų–penkerių metų ryškiausi žurnalistinio romano pavyzdžiai ir įvardijamos specifinės jo estetikos tendencijos.
Raktažodžiai: žurnalistinis romanas, mass media, vartotojų visuomenė, moterų rašymas, reklamos kalba
|
Numeriai:
2011 - T.57 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42010 - T.56 Nr.1-42009 - T.55 Nr.1-2, Nr.3-42008 - T.54 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42007 - T.53 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42006 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42005 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42004 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42003 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42002 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42001 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.4 |