Lietuvos mokslų akademijos Leidybos skyrius
    Tel. +370 5 2626851, +370 5 2613620 El. paštas leidyba@lma.lt
Lituanistica

ISSN 0235-716X


2007 m. Nr. 4

Literatūros rinkodaros produktas – žurnalistinis romanas
Jūratė SPRINDYTĖ

Straipsnyje autorė pristato žurnalistinio romano sąvoką, apžvelgia reiškinio susiformavimo socialines kultūrines aplinkybes (vartotojų visuomenė ir žiniasklaidos įtaka). Žurnalistinis romanas traktuojamas kaip vienas populiariausių romano tipų šiuolaikinėje lietuvių prozoje, kurį pasirenka rašytojos moterys (dažnai pačios dirbančios žurnalistinį darbą, bet nebūtinai). Straipsnyje apibūdinami pastarųjų trejų–penkerių metų ryškiausi žurnalistinio romano pavyzdžiai ir įvardijamos specifinės jo estetikos tendencijos.

Raktažodžiai: žurnalistinis romanas, mass media, vartotojų visuomenė, moterų rašymas, reklamos kalba

Numeriai:

2011 - T.57
Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.4

2010 - T.56
Nr.1-4

2009 - T.55
Nr.1-2, Nr.3-4

2008 - T.54
Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.4

2007 - T.53
Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.4

2006
Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.4

2005
Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.4

2004
Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.4

2003
Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.4

2002
Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.4

2001
Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.4