 ISSN 0235-7186
ISSN 2424-4546 (online)
|
2006 m. Nr. 3
 Vartojimas, identitetas ir gyvenimo stilius
Jūratė ČERNEVIČIŪTĖ
Straipsnyje analizuojamos vartotojiškos visuomenės ir kultūros socialinės problemos. Remiantis žinomais kultūros, antropologijos ir sociologijos mokslų autoriais siekiama atskleisti vartotojiškos visuomenės identiteto konstravimo ypatumus. Pažymima, jog vienas postmodernaus identiteto konstravimo instrumentų yra gyvenimo stilius, kurį vartotojiškoje visuomenėje intensyviai panaudoja rinkotyros ir reklamos įtikinėjimo technologijos. Gyvenimo stiliaus rinkotyros duomenimis, įvairios prekių-ženklų konsteliacijos gali tapti vartotojų identiteto savikūros instrumentais. Pamažu postsocialistinėse visuomenėse identitetui konstruoti pradedami naudoti vartotojiški gyvenimo stiliaus žaidimai.
Raktažodžiai: vartojimas, vartotojiška visuomenė, identitetas, gyvenimo stilius, gyvenimo stiliaus marketingas
|
Numeriai:
2017 - T.28 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42016 - T.27 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42015 - T.26 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42014 - T.25 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42013 - T.24 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42012 - T.23 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42011 - T.22 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42010 - T.21 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42009 - T.20 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42008 - T.19 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42007 - T.18 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42006 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42005 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42004 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42003 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42002 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42001 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.4 |