ISSN 0235-7186
ISSN 2424-4546 (online)
|
2007 m. Nr. 3
Verslas kaip žaidimas: tarp kompetencijos ir kūrybiškumo
Valdas PRUSKUS
Verslas įpareigoja jo dalyvius laikytis nustatytų taisyklių ir kartu būti pasirengus konkurencijos sąlygomis laiku priimti nestandartinius sprendimus, t. y. rizikuoti ir improvizuoti. Būtent šie momentai ir skatina pažvelgti į verslą kaip veiklos būdą, pasižymintį ne tik kompetentingumu, bet ir kūrybiškumu bei žaidybiškumu, o į verslininkus kaip į savotiškus žaidėjus rinkos aikštelėje, siekiant nustatyti to žaidimo, kurį jie žaidžia, ypatumus. Straipsnyje nagrinėjamas verslo kaip žmogiškosios veiklos būdo ryšys su žaidimu. Remiantis žaidimo teorijas puoselėjančių kultūros filosofų G. H. Gadamerio, J. Huizinga’os ir E. Finko darbais, atskleidžiamas žaidimo fenomenas. Parodomos verslo kaip veiklos būdo sąsajos su žaidimu, ryškinami kūrybiškumo ir gebėjimų versle aspektai. Svarstoma, kaip verslas yra suderinamas su žaidimo prigimtimi ir kokiu mastu ši veikla nėra žaidybinė.
Raktažodžiai: žaidimas, kūrybiškumas, rizika, konkurencija, laisvas pasirinkimas, kompetencijos, veikimo motyvas, nauda, homo faber, homo ludens
|
Numeriai:
2017 - T.28 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42016 - T.27 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42015 - T.26 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42014 - T.25 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42013 - T.24 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42012 - T.23 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42011 - T.22 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42010 - T.21 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42009 - T.20 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42008 - T.19 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42007 - T.18 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42006 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42005 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42004 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42003 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42002 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42001 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.4 |