 ISSN 0235-7186
ISSN 2424-4546 (online)
|
2009 m. Nr. 2
 Televizija kintančiame žiniasklaidos pasaulyje
Aleksandras ČESNAVIČIUS
Straipsnyje pateikiamos šiuo metu besiformuojančios teorinės paradigmos, kylančios nagrinėjant kintantį televizijos vaidmenį šiuolaikinės žiniasklaidos priemonių kontekste, taip pat brėžiami galimi tolesnių tyrimų riboženkliai. Globaliųjų ir tautinių televizijos poveikio tendencijų sugretinimas, kultūrinio imperializmo, viešosios nuomonės bei asmeninės atsakomybės paskirstymas įvardijami kaip nauji televizijos iššūkiai kintančiam žiniasklaidos vaidmeniui visuomenėse. Ypatingas dėmesys skiriamas postmodernios televizijos sampratai ir jos ryšiui su stilistika, vertybėmis, globalizacijos tendencijomis ir žiūrovais.
Raktažodžiai: komunikacijos sociologija, televizija, viešoji nuomonė, viešoji politika
|
Numeriai:
2017 - T.28 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42016 - T.27 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42015 - T.26 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42014 - T.25 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42013 - T.24 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42012 - T.23 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42011 - T.22 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42010 - T.21 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42009 - T.20 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42008 - T.19 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42007 - T.18 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42006 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42005 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42004 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42003 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42002 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42001 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.4 |