Lietuvos mokslų akademijos Leidybos skyrius
    Tel. +370 5 2626851, +370 5 2613620 El. paštas leidyba@lma.lt
Filosofija. Sociologija / Philosophy. Sociology

ISSN 0235-7186
ISSN 2424-4546 (online)

2009 m. Nr. 2

Televizija kintančiame žiniasklaidos pasaulyje
Aleksandras ČESNAVIČIUS

Straipsnyje pateikiamos šiuo metu besiformuojančios teorinės paradigmos, kylančios nagrinėjant kintantį televizijos vaidmenį šiuolaikinės žiniasklaidos priemonių kontekste, taip pat brėžiami galimi tolesnių tyrimų riboženkliai. Globaliųjų ir tautinių televizijos poveikio tendencijų sugretinimas, kultūrinio imperializmo, viešosios nuomonės bei asmeninės atsakomybės paskirstymas įvardijami kaip nauji televizijos iššūkiai kintančiam žiniasklaidos vaidmeniui visuomenėse. Ypatingas dėmesys skiriamas postmodernios televizijos sampratai ir jos ryšiui su stilistika, vertybėmis, globalizacijos tendencijomis ir žiūrovais.

Raktažodžiai: komunikacijos sociologija, televizija, viešoji nuomonė, viešoji politika

Numeriai:

2017 - T.28
Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.4

2016 - T.27
Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.4

2015 - T.26
Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.4

2014 - T.25
Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.4

2013 - T.24
Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.4

2012 - T.23
Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.4

2011 - T.22
Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.4

2010 - T.21
Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.4

2009 - T.20
Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.4

2008 - T.19
Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.4

2007 - T.18
Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.4

2006
Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.4

2005
Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.4

2004
Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.4

2003
Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.4

2002
Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.4

2001
Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.4