 ISSN 0235-7186
ISSN 2424-4546 (online)
|
2011 m. Nr. 1
 Propaganda vizualioje medijoje
Tomas MITKUS
Straipsnyje nagrinėjamas per vizualias medijas perduodamos informacijos poveikis auditorijai. Apžvelgiama propagandos termino kilmė ir reikšmė XX a. politiniame gyvenime, taip pat analizuojamas propagandos ir masių medijos santykis demokratinėse ir autoritarinėse valstybėse. Straipsnyje aptariama kultūrinių simbolių, stereotipų bei reprezentacijų reikšmė animacijoje ir jais kuriama metafizinė tikrovė. Konkrečių animacijos pavyzdžių analize atskleidžiama propaganda net vaikams skirtoje trumpojoje animacijoje.
Raktažodžiai: propaganda XX amžiuje, vizualios medijos, animacijos analizė, simboliai, reprezentacijos
|
Numeriai:
2017 - T.28 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42016 - T.27 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42015 - T.26 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42014 - T.25 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42013 - T.24 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42012 - T.23 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42011 - T.22 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42010 - T.21 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42009 - T.20 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42008 - T.19 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42007 - T.18 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42006 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42005 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42004 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42003 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42002 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42001 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.4 |