Lietuvos mokslų akademijos Leidybos skyrius
    Tel. +370 5 2626851, +370 5 2613620 El. paštas leidyba@lma.lt
Filosofija. Sociologija / Philosophy. Sociology

ISSN 0235-7186
ISSN 2424-4546 (online)

2011 m. Nr. 4

Internetinio klientų aptarnavimo plėtros modelis
Jonas ŽAPTORIUS

Straipsnyje nagrinėjamos internetinio klientų aptarnavimo problemos, išskiriami bei analizuojami efektyvų aptarnavimą lemiantys veiksniai: įmonės orientacija į klientą, aptarnavimo standartų kūrimas, žmogiškieji ištekliai, ryšių su klientais valdymas (CRM) ir kt. Atlikus Lietuvos elektroninio verslo būklės analizę, palyginta padėtis su ES ir išskirti veiksniai, stabdantys elektroninio verslo plėtrą. Internetinio aptarnavimo Lietuvoje padėtis išsiaiškinta atlikus anketinę apklausą. Išnagrinėjus teorinius ir praktinius internetinio aptarnavimo aspektus, sukurtas internetinio klientų aptarnavimo plėtros modelis. Elektroninės komercijos padėtis Lietuvoje po truputį gerėja, tačiau vis dar atsiliekame nuo Europos Sąjungos vidurkio. Tam turi įtakos žinių apie elektroninę komerciją stoka, apgaulės ar vagystės baimė, pateikiamų asmens duomenų nesaugumas bei prekių nepristatymo galimybė; neigiamos įtakos turi ir nepakankamas telekomunikacinių tinklų išplėtojimas, jų kokybė ir pralaidumas, aukšta paslaugų kaina.

Raktažodžiai: elektroninis verslas, elektroninio verslo laukas, kliento palankumas, koregavimo koeficientas, verslas vartotojui, kainos sumažinimas, komunikacijos priemonės

Numeriai:

2017 - T.28
Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.4

2016 - T.27
Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.4

2015 - T.26
Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.4

2014 - T.25
Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.4

2013 - T.24
Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.4

2012 - T.23
Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.4

2011 - T.22
Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.4

2010 - T.21
Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.4

2009 - T.20
Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.4

2008 - T.19
Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.4

2007 - T.18
Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.4

2006
Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.4

2005
Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.4

2004
Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.4

2003
Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.4

2002
Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.4

2001
Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.4