 ISSN 0235-7186
ISSN 2424-4546 (online)
|
2006 m. Nr. 4
 Mokytojų požiūriai į neįgaliųjų integruotą ugdymą
Laimutė SAMSONIENĖ
Mokytojų požiūris į mokinių su negalia mokymąsi integruotose pamokose yra lemiamas prognozuojant neįgaliųjų mokymosi rezultatus bendrose pamokose su įgaliaisiais (Heikinaro-Johansson, Volger 1996). Analizuodami mokytojų požiūrį į integruotą ugdymą siekėme išsiaiškinti, ar įvairaus tipo mokyklose dirbančių mokytojų vaizdinys apie integruotą neįgaliųjų ugdymą yra labiau susijęs su bendromis nuostatomis, turimomis žiniomis apie neįgaliųjų problemas, ar su asmenišku jų nusiteikimu ugdyti neįgalius mokinius integruotoje klasėje. Gauti rezultatai parodė, kad konkreti ir gerai organizuota integruoto ugdymo patirtis nulemia ir sumažina informacijos trūkumo reikšmę, formuojant iš dalies nuo mokytojų priklausomas teigiamas psichosocialines aplinkos prielaidas kartu ugdant neįgalius ir įgalius moksleivius, bei nuolatiniai kontaktai tik su neįgaliais moksleiviais specialiojo ugdymo mokyklose formuoja neigiamas nuostatas į integruotą ugdymą, nepaisant turimų šiuo klausimu žinių.
Raktažodžiai: mokytojai, integracija, požiūris, žinios, ugdymas, neįgalieji
|
Numeriai:
2017 - T.28 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42016 - T.27 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42015 - T.26 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42014 - T.25 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42013 - T.24 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42012 - T.23 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42011 - T.22 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42010 - T.21 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42009 - T.20 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42008 - T.19 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42007 - T.18 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42006 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42005 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42004 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42003 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42002 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42001 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.4 |