 ISSN 0235-7186
ISSN 2424-4546 (online)
|
2007 m. Nr. 2
 Socialinių grupių imlumo gandams tendencijos
Valdas PRUSKUS
Tarpasmeninio bendravimo metu perteikta neoficiali informacija sudaro palankią terpę įvairiems gandams tarpti. Gandai tampa svarbiu instrumentu, kuriuo noriai naudojasi suinteresuotieji, jų grupės ir pavieniai asmenys, siekdami savų tikslų įgyvendinimo. Straipsnyje, remiantis atlikto bandomojo tyrimo duomenimis, įvardijami kai kurių socialinių grupių (jaunimo, verslininkų, inteligentų ir pensininkų) imlumo gandams ypatumai, susiejant su puoselėjamomis vertybėmis ir interesais. Atskleidžiamos imlumo atskiriems gandų tipams bendrosios tendencijos. Parodoma kai kurių socialinių grupių imlumo gandams priklausomybė nuo jų gavimo šaltinių.
Raktažodžiai: gandas, socialinė grupė, inteligentija, verslininkai, jaunimas, pensininkai, informacija, interesai, išsilavinimas
|
Numeriai:
2017 - T.28 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42016 - T.27 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42015 - T.26 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42014 - T.25 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42013 - T.24 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42012 - T.23 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42011 - T.22 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42010 - T.21 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42009 - T.20 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42008 - T.19 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42007 - T.18 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42006 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42005 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42004 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42003 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42002 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42001 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.4 |