 ISSN 0235-7186
ISSN 2424-4546 (online)
|
2009 m. Nr. 3
 Kultūros industrijų raida ir meno komunikacijos samprata Lietuvoje
Jūratė ČERNEVIČIŪTĖ, Viktorija ŽILINSKAITĖ
Lietuvoje kūrybinės industrijos siejamos ne tik su šalies ūkio atgaivinimu, bet ir nauja – komunikacine – meno samprata, nauju požiūriu į menus ir menininkus bei jų vietą visuomenėje. Kūrybinėse industrijose palaikomas komunikacijos kaip reikšmių kūrimo ir keitimosi jomis požiūris – kaip pranešimai ar tekstai sąveikauja su žmonėmis, kad sukurtų reikšmes. Lietuvoje paplitusi romantinė meno koncepcija neskatina meno ir rinkos sąveikos. Nauja kultūros ir meno situacija neatsispindi Lietuvos švietimo institucijose: čia meno samprata dažniau yra siejama su įsitvirtinimu meno pasaulyje ir pripažinimu tarp profesionalų, o ne su meno galimybe tapti socialiniu ištekliumi, kūrybiško vartojimo objektu platesnei visuomenei.
Raktažodžiai: kūrybinės industrijos, kultūra, menas, komunikacija, kultūros politika, ugdymo sistema
|
Numeriai:
2017 - T.28 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42016 - T.27 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42015 - T.26 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42014 - T.25 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42013 - T.24 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42012 - T.23 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42011 - T.22 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42010 - T.21 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42009 - T.20 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42008 - T.19 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42007 - T.18 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42006 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42005 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42004 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42003 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42002 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.42001 Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.4 |